Kaş Ekimi

Yüz ifadelerine anlam kazandıran kaşlar, yüzün ve gözlerin güzelliğini ortaya çıkararak yüzün estetik bütünlüğünü tamamlar. Kaşlar, yüzde oluşan mimiklerin önemli parçasıdır ve bu nedenle duygu ve düşüncelerin ifadesinde önemli bir rol oynar. Bazen bir kaş hareketi ile duygular dışa vurulabilir ya da söze gerek kalmadan düşünceler ifade edilebilir. Bu yönüyle kaşlar, estetik görünümün yanı sıra sosyal yaşantıda da son derece önemli yapılardır.

Yanık, kaza, cilt hastalıkları başta olmak üzere çeşitli nedenlerle kaybedilen kaşların estetik tedavisi son derece basit bir yöntem olan kaş ekimi ile gerçekleştirilebilmektedir.

Kimler Kaş Ekimi Yaptırabilir?

Kaş ekimi estetik veya medikal nedenle uygulanan bir tedavidir. Yanık, travma, kaza veya bazı cilt rahatsızlıkları nedeniyle kaşlarını kaybeden kişilerin yanı sıra sıkça alınma sonucu kaşları zarar görmüş ve seyrelmiş olan kişiler kaş ekimi tedavisinden fayda görmektedir. Kaş ekimi tedavisi hem erkek, hem de bayan hastalarda etkili bir şekilde uygulanabilmektedir.

Kaş Ekimi Nasıl Yapılır?

Kaş ekimi, bir estetik cerrahi işlemdir. Bu nedenle kaş ekimi yapan yerlerin hastane veya ameliyathane şartlarını sağlayan merkezler olmasına dikkat edilmelidir. Kaş ekimi işlemi plastik cerrah ve alanında uzman bir ekip tarafından gerçekleştirilmelidir. İşlem lokal anestezi altında yapılır ve işlem sırasında FUE saç ekim tekniği kullanılır. Çok ince punchlar yardımıyla kaş bölgesine uygun saç kökleri ense bölgesinden alınır, nakil yapılacak bölgeye belli bir açı ve belli bir yönde yerleştirilir ve doğal bir kaş görünümü elde edilir. Bu noktada her bir saç telinin tek tek ekilmesi doğal bir görünüm için son derece önemlidir. İşlem süresi ortalama 1,5-2 saattir.

Kaş Ekimi Sonrası İyileşme Dönemi

Kaş ekimi işlemi sonrası hastalar aynı gün taburcu edilir. İşlem sonrası ilk 1 hafta, ekim yapılan bölgede kabuklanmalar meydan gelir. Ekilen kaşlar ortalama üç ay sonra çıkmaya başlar ve en geç 8 ay içerisinde son şeklini alır.

Kaş ekimi yapıldıktan sonra hastaların günlük yaşantısını devam ettirmesine sakınca bir durum yoktur. Hastalar işlerine dönebilirler.

Kaş Ekimi Yaptıranların Dikkat Etmesi Gerekenler

Kaş ekim estetiği öncesinde hastalar işlem sonrası beklentilerini doktorla görüşmelidir. İşlemi gerçekleştirecek olan plastik cerrah ve ekibi, anatomik sınırlar içinde kalınmak şartıyla hastanın istediği görünüme yakın bir cerrahi planlama yapar.

İşlem sonrası hastalar aynı gün taburcu edilir ve günlük yaşantılarına dönebilirler fakat 15 gün süre ile sauna, solaryum ve hamama gitmemeli, kızgın güneşten sakınmalı, denize girmekten ve ağır sporlardan kaçınmalıdır.

1 yıl boyunca ekilen kaşlar alındıkları bölge olan saçların özelliklerini gösterecek ve uzamaya devam edecektir. Bu nedenle ekilen kaşların uçları 15 gün arayla kısaltılarak düzeltilmelidir. 1 yıl sonra ekilen kaşlar nakil edildikleri bölgenin yapısal özelliklerini kazanmaya başlayacak ve uzama hızları yavaşlamaya başlayacaktır.

Kaş Ekimi Fiyatları

Kaş ekimi fiyatları hastalara göre değişkenlik gösterebilmektedir. Estetik Cerrahi Merkezimizde gerçekleştireceğimiz ücretsiz muayene sonrası gerek kaş ekimi estetiği, gerekse de kaş ekimi fiyatları ile ilgili detaylı bilgi alabilirsiniz.