Kalça Estetiği

Yağ Enjeksiyonu ile Kalça Estetiği

Son dönemde trend haline gelen Kalça Estetiği ameliyatlarında en sık kullandığımız yöntem "Yağ Enjeksiyonu ile Kalça Estetiği" olmakta. Gluteoplasti de denilen kalça estetiğinde amaç; hacimli, dolgun ve diri bir kalçanın oluşturulmasıdır

Özellikle "Brazillian Butt Lift" olarak talep gören bu ameliyatla ilgili merak ettiklerinizi bizlere sorabilirsiniz...

Ameliyat nasıl gerçekleşir?

Büyütme ve dolgunlaştırma talep eden hastaların için en uygun yöntem yağ enjeksiyonudur. burada yapılan hastadan liposuction ile alınan yağların, yağ enjeksiyonu ile istenilen şekle ve hacme ulaşılması ile hastanın kalçasına transfer edilmesidir.

Ayrıca kalçada da mevcut fazlalıklar varsa aynı yöntemle şekillendirilmesi sağlanır.

Yaklaşık olarak 2 ila 3 saat süren ameliyatın ardından hasta bir gece misafir edildikten sonra taburcu edilir.

Ameliyat sonrası süreç nasıl olmakta?

Hastanın kendi yağları kullanıldığı için oldukça doğal olan bu yöntemin ardından bir kısım yağ vücut tarafından eritilecektir. Ameliyatın ardından hasta yaklaşık bir ay kadar korse kullanmalıdır. Kalçanın son hali ise 6 ay sonra ortaya çıkmaktadır.

Ameliyat sonrası iz kalır mı?

Ameliyat enjeksiyon yöntemiyle yapıldığı için vücutta iz bırakmamaktadır. Bununla birlikte hasta ameliyatın ardından bir gün sonra sosyal hayatına dönebilmektedir. Burada önemli olan nokta hastanın ameliyatın hemen ertesi doğrudan yüksek miktarda güneş ışığına maruz kalmaması gerektiğidir.

Vücutta yeterli yağ yoksa ne yapılır?

Bu noktada yağ enjeksiyonu yapmak imkansız olacaktır. Hastaya protez önerilir. Meme estetiğinde kullanılan protezlere benzer silikonlar ile ameliyat gerçekleştirilir. Kesiler İki kalça arasından yapıldığı için iz bırakmaz. Ömür boyu kalıcı olan bu silikon protezler ile de yine doğal bir görünüm sağlanabilir.