Karın Germe

Karın Germe Ameliyatları Hakkına Bilmek İstedikleriniz

Genellikle ilerleyen yaşlarda olmakla birlikte, aşırı kilo alıp verme, birkaç doğum yapma gibi sebeplerden dolayı bel bölgesinde gevşeyen derilerin ve yerleşik yağ birikintilerinin sebep olduğu karın bölgesinde sarkmalar cerrahi müdahaleler ile ortadan kaldırılabilmektedir.

Karın germe ameliyatları yani "Abdominoplasti" erişikin olan her hastada uygulanabilmektedir.

Karın bölgesinde yer alan yağ birikimi, sarkma, görüntüde bozukluk ve çatlaklar kadın ve erkeklerin günlük konforu ile birlikte psikolojisini de olumsuz yönde etkilemektedir.

Karın germe ameliyatları ile işte bu bozuklukların giderilmesi amaçlanmaktadır. Ameliyatla biriken yağlar alınır, çatlamış ve gevşek bir yapı alan deri fazlası alınarak düzleştirilir ve gevşeyen karın kasları gergin hale getirilir. bunun sonucunda da düz, gergin ve estetik bir karın bölgesi amaçlanır.

Unutulmamalı ki karın germe ameliyatı kilo verme ameliyatı değildir.

Kimler karın germe ameliyatı olabilir?

Karın germe ve Liposuction bir arada yapılabilir mi?

Eğer uygulama yapalıcak hastanın karın bölgesinde ve bel bölgesinde aşırı yağlanma varsa karın germe ve liposuction birarada uygulanabilir. Bu sayede estetik olarak daha uyumlu bir bölge yaratılır ve daha iyi bir görünüm sağlanabilir.

Karın germe ameliyatı çeşitleri nelerdir?

Hastanın ihtiyacına göre Tam Karın germe yada Mini karın germe ameliyatları uygulanır. Eğer sorunlar hastanın göbek deliğinin üzerinden başlıyorsa tam; göbek deliğinin altında başlıyorsa mini karın germe olarak tariflenir.

Genel anestezi altında ortalama 3 ila 4 saat süren operasyonlarda amaç istenin görüntünün elde edilmesidir.

Ameliyat sonrası süreçte neler yaşanır?

Karın germe ameliyatları sonrası hastanede yatış süreci hastanın durumuna göre değişmekle birlikte bir gecedir.Ameliyat esnasında yerleştirilen drenler doktor tarafından 1 ila 3 gün içerisinde çıkartılır. Birkaç gün devam edecek ameliyat ağrıları doktor kontrolünde ağrı kesiciler ile baskılanır. Sosyal hayata 2 ila hafta arasında dönebilecekken ağır egzersizlerden ilk 3 ay kaçınmak gerekir.

Ameliyat izleri ise iç çamaşırı bölgesinde oluşturulduğundan görsel bir bozukluk yaratmayacağı gibi ilk bir sene içerisinde de ten rengine dönecektir.

Sağlıklı bir iyileşme süreci için amliyat öncesinde bir ay sonrasında ise 6 ay sigara kullanmamalısınız.